Pages

traffic light

Friday 8 June 2012

Bila Allah Sentuh Hati Kita.

Ahlanwasahlan ukhti dan akhi sekalian.  :)

Cukuplah satu sem saya tidak meng-update blog ini.
Alhamdulillah ia masih bernyawa. hee

Title pun dah tukar nampaknyaaaa. For sure lah ia ada kene mengena dengan saya.
Alhamdulillah my life getting better now.
Syukur sangat sangat kerana Allah sayangkan saya. :)
Just wanna share something.
Hidayah itu perlu dicari, ia tidak akan datang bergolek bagai bulan jatuh keriba,
Tetapi hari ini manusia lebih mengutamakan jodoh berbanding hidayah.
Kenapa? kenapa? dan kenapa?
Bila sebut pasal agama, kita pasti akan kata,
''alaa, kita muda lg kott. nanti esok esok aku taubatlah''
Hebatlah anda jika anda tahu bila nyawa anda akan diambil Malaikat Izrael.
Sesungguhnya kematian itu tidak akan menunggu kita walau sedetik pun.
Adakah kita sudah bersedia untuk menghadapinya?
Tepuk dada, tanya iman. jangan tanya selera, confirm nak makan!
okaylah. see you then. Jaga diri, jaga iman. :)

Btw, thank you for those yang support saya. Kak Dila, Kak Dayang,
and kakak kakak usrah yang lain.
serta kawan kawan . :) love you a lot.

....thank you Allah.




No comments: