Pages

traffic light

Saturday 8 September 2012

Allah masih sayanggg!!!

hi peepsssss and assalamualaikummm.
how's your day? how's your iman???? :'D

alrite then, i just wanna share something. just now i met my darling sista kak muhaini !!
the pretty one. hoho. makan kat pizza!!. weeeee. :'D

miss her so much you know! hmm hmm hmm.
i hope i can gt mc for 5days so i can absent my classssss! hukhuk. *duckface
okay tak kelaka.

penat berceghita dgn makcik itu tadi. cepat sungguh masa berlalu! hisshh
ehh. one thing. sorry kepada bedah sbb tak dapat jumpa awak this week.
ingat nak pegi keyel jumpa awak.

saya tahu awak tgah kusut. kalau boleh nak jumpa semua semua. sorry mydear.
ida pun sorry juga. ingat mmg nak jumpa kau this week.
tp nak pulak kan aku naik bas sensorang? kihkihkih. sorry sayangssss.

next week insyaAllah i'll be there.
sayangs2 semua jaga diri bebaik okayy. gonna miss you so much.
seriously mmg susah nak cari membe yang susah senang bersama.
kalau ada tu, then only we call it as "sahabat"

aku harap kita akan sama sama mengejar syurga ya.
takpayah lah nak fikir sgt psal bf ke bagai.
ada jodoh, ada laa.

nak buat kje gila sbb bf dapat apa???
dia bukan halal pun buat kita.
simpan lah cinta tu untuk yang halal nnti.
kan bercinta after nikah lebih indah. heee

well . my dad pun macam dah tak galakkan aku nak ber-boyfren.
kawan2 tu no problem laa. as long as menjaga batas pergaulan kann.
but sebenarnya parents aku ni sgt mengambil berat dgn siapa aku berkawan.
from a to z dia akan soal. hohoho. bagus kann?

aku pun malas nak jawab sgt kkdg, so takpayah nak "berkawan" sgtlah kan skrg.
tak mati pun lah kalau takda bf. lebih tenang hidup.
serious tak tipu!!!

bak kata my dedi, bukan senang nak jaga anak perempuann.
and thats true my dear baba.
insyaAllah i'm not gonna make you dissappointed.

saya nak menempah syurga untuk mama baba family dan semua sekaliii kalau bolehh!
insyaAllah. doakan saya jadi anak yang solehah ya!

assalammualaikummm!
 jaga hati, jaga mata, jaga diri dan jaga imann!




p/s: kpd sayangs2 ku yang tgah frust bercinta ke apa tuu, be stronglaa.
      Allah dah sediakan yang terbaik untuk kita, cuma kita je taktahu bila semuanya akan terbongkar.
      jodohkan rahsia Allah. ('; sabarlah ye.



.....Allah biar kita single bukan sebab kita tak laku or jual mahal, but Allah nk jaga kita dari segala yang tak patutt.... (';

No comments: